otrdiena, 2010. gada 23. novembris

Yey.

Ch.
Kā iet?
Ko dar'?
Tagad lasi šito?Prieks!
Ļoti jauki,ka iegaji un tagad velti savu dārgo laiku,lai izlasitu manu blogu.
Beidzot sagaidīju sims2 yey jau pagājuši 2 gadi kopš nespelēju viņus,bet tagad man uznāca kaut kas tinkšķis,ka man vinu vajag un es jums teikšu man patik!!
Šodien skatoties vakarā E!THS rādīja kaut kādu bernu eirovīziju(es zinu,kas tas ir vnk tpt);DD
Un tur dziedaja kkāda KITAJOZA(Japānis);DD Ou mai gāšs cik drausmīgi viņs dziedāja Justin Bieber-Baby un vinam ielika 4 5 4 5 5 4 4 OMG kā es rēcu par viņu viņš gandrīz raudādams no skatuve aizskreja.
Nu c'mon cilveki ja tu tiešam nemāki dziedāt nu kur tu lien 4alīti.Tiešam nu.Jāpiekrīt vien manam ticienam ,,People is stupid,animal xD,,Piekrīti?Prieks.Bet nopietni kāpēc tev  jāpiedalas kaut kur,kur tev nav vietas pfff...
Nu labi es tik izsaku savu viedoklies taču to var darīt vaine?

Nu tad līdz rītam šodien vairak neko neblogošu...
Vakara bilde:pff nelādē iekšā bet nu labi.IZTIKSI;DD
Arlabunakti.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru