sestdiena, 2010. gada 27. novembris

26.11.2010 un 27.11.2010

Ch.
Vakar neko neiblogoju,bet pie pc biju.Speleju sims ;DD
Tatad lkm man būs tagad jāraksta gan par vakardienu,gan par šodienu,nu ko saksim..
Vakardiena bija ideala,skolā mums bija tada sajuta,ka daži pazīstami cilvēki pēc stundam mus izvartīs sniega bet mums paveicās,ka viniem stundas beidzās agrāk(Saņem;DD) Nu tā tad bijām uz Dziedošās egles mēģinājumu,man piedavaja dziedat koncerta solo,bet es atteicos,jo man taja dienā sāpēja kakls un jutu,ka arī lidz koncertam neizveselosos tapēc piekritu dziedāt duetā ar Amandu!!!(: Nice.
Ir dažas idejas ko dziedasim,bet to uzzināsi tikai tad,ja atnaksi uz manu koncertu ;P
Tad mes dabūjām lomas(man protams kā vnm jāruna garakais teksts,bet visi saka,ka man butu japriecajas nevis jacīkst,nu labi,lai ta butu)es esmu VECĀKĀ MĀSA un Amanda ir JAUNAKA MASA ;DD
Njāā kopumā lieliska diena bija(:
Nopirkam man zabakus nereali smukos un jāā... SUPĒĒ<3
Par šodienu jau nav ko daudz rakstit...
Pamodos agrak par Amandu un gaju taisīt brokastis.Kad vina pamodās,es jau ēdu un tad tetis piedāvaja braukt uz hokeja spēli.Wuhūū paveicās,mes ilgi domājam braukt vai nebraukt,tomēr izdomajam braukt(:
Izbļāvāmies kartigi,neskatoties uz savu saposo kaklu un jūtu,ka tiešām nevajadzeja piekrist uz solo.Pareizi izdariju (:

Nu tā tgd tetis cīkst,ka man vins jalaiz ;DD
Tā sodien vrb vel kko ieblogosu gan jau redzes.(:
Dienas bilde:
Realy think positive(:


Jauku vakaru.
Blogoju 18:42

Olivija(:

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru