trešdiena, 2010. gada 24. novembris

24.11.2010

Labvakar.(: 
Tagad ir jau 20:34!Šodien viss notika tik spontani,daži cilveki skolā sāka kko baigi muldēt,bet tas ta,atbildeju tikai to,ka es mīlu viņu arī un VISS. xD
Pēc skolas mes ar Amanditu izdomājam,ka brauksim pie manim,jo rīta mums ir koncertlekcijas,kada jega vinai braukt no savam majam,ja var palikt pie manīm un no rīta kopā braukt uz kocertlekcijam.Pēc tam,kad visu bijām sarunājušas ar vecākiem,redz vina atcerējas,ka vinai jābrauc dziedāt(es braucu 1dienās dziedāt bet vina 3dienās.)
Nu nekas kopa aizbraucam uz dziedāšanu....
Dziedāsānā viss notika LIELISKI.Awesome man beidzot sanak tā,kā es gribu,protams vel ir jāmācas,bet tas ir passaprotams.Amandita arī teica,ka es dziedaju labi.Un viņa arī.Šodiena vnk izvertās tik AMAZING.
Ohh thank U Girl
;***
PS:Gribu atkārtot vēl.


Vakara dziesma:http://www.youtube.com/watch?v=avUnHt0rPQg&feature=related


Dienas(vakara)Bilde:


Arlabunakti <3

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru