pirmdiena, 2010. gada 22. novembris

22.11.2010 tas pats datums tikai savadāks teksts xD

hehe,esmu atpakaļ!Gribēju papildināt savu blogu.
YEY man nav temperatūra un jūtos patiešām labi.:)Vai arā nav pretīgs laiks?Ir?Jā,zinu,man ar nepatīk,slinkums vsp kko darīt,pat skype iet iekšā negribu!Vakar vismaz izgāju ar Amandu ārā,bet pēc tam atnācam pie manīm un es uzvedos tiešām stulbi man pašai par sevi kauns xD,domāju,ja to visu kāds uzfilmētu tad es spētu sasmīdināt pat četrīšus Itālijā kuri ir vienmēr piepūtušies!xD Pēc tam konstatejām,ka man ir temperatūra xD Njā,nu tā mums te vakar gāja.xD
Un zini ko es tagad daru?Es daru neko un tas ir savadāk nekā NEDARU NEKO;P Takā nepiekasies ja?xD
I have know a good mood and i want a my favorite chocolate ,,Twix,, yeah I love it.I don't know why!
Ttad nododu sveicienus:
*Amanda D.
*Loreta.
*Ivita
*Samanta
*Alise
*Kristīne T.
*Kristaps Livitčuks(es pareizi uzrakstīju viņa uzvārdu? xD)
*Mareks
Jūs man laikam sodien nodevāt sveicienus?Ta man Amanda teica jā-PALDIES<3
Es zinu man veras ciet.Bet tā taču ir OLĪVIJA vaine?xD
http://www.formspring.me/olivijakairova uzdrukāsi jautājumu?
Jā,par twitter.com esmu aizmirsusi,es nezinu kāpēc vairāk neeju tur iekšā,laikam tāpec,ka man nav ko rakstīt bet te taču es kko rakstu.Ai labi Olivija Pietiks te ākstīties okey tad līdz velākam.
Tad te būs šodienas dziesma:http://www.youtube.com/watch?v=TXZyAxIa8wE (zinu veca bet man patīk<3)
Un šodienas bildīte:
Olivija.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru