pirmdiena, 2010. gada 22. novembris

Sarakste ar foršiem cilvekiem.

Ņus ko lai rakstu?Tagad norit sarakste ar baigi foršiem cilvekiem un man ir jautri.Ej nost,viņai ir gandrīz tadi paši cimdi kā man,tikai sarkani;D Ok,es judzos xD Un zini ko?Es mīlu savu blogu!
Ā jā un sanāca tā,ka šeit kaut ko meklēju(es neatceros ko,bet kko meklēju) Un uzspiedu lkm ,,izrakstīties,, vai kā vinš tur,un pēc tam es nevarēju ieiet iekšā,cik sapratu tas nozīmēja izdzēsties ja?;D Tā saka mans,pagaidam veselais saprats,kaut gan pēc mana rakstīšanas stila,tā pavisam nevarētu teikt xD!Nācās taisīt jaunu profilu,bet man tas izdevas.(rock);DD
Un tu nevari iedomaties,kā es biju dusmīga uz sevi,un datoru(lielakā merā protams uz datoru xD)Bet esmu tik laimīga,ka viss atrisinājās un varu turpināt blogot.Redzi,sanāk ta,ka es šodien ļoti daudz blogoju,bet,tas nenozīmē,ka tā būs visu laiku,vnk esmu slima un uz dziedašanu ar netieku,un man ir ļoti daudz brīvā laika(rock).:@ Ja,bet tas tacu nav pasaules gals vaine?Es ceru.
Ieblogošu velāk vel kko. ;]


Olivija.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru