otrdiena, 2010. gada 23. novembris

23.11.2010

Labrīt(pēc šā varda zināsiet,ka rakstu no rīta xD)!
Šonakt gulēju diezgan labi,temeperatūras nebija!Pašlaik temperatūras arī nav un ceru,ka nebūs,lai varu rītā doties uz skolu!(:
Noskatījos no rīta E! news un gaju pie datora,ieejot draugiem.lv liels bija mans izbrīns,ka man ir 24 vēstules un 124 notikumi!Ou mai gāš;DD
Veljorpojām lasu tās visas vestulas un dzēšu ārā viņas(puse ir ķedes vēstules un spams)!Tev nav tas apnicis,ka visi sūtā tos debīlos flašmobus?Ir?Jā man arī!Stulbi!!
No rītā protams man piezvanīja Amanda un tad trubu paprasija Mareks:,,paprasi Amandai kāpēc viņa skolā raudāja?Dzirdi?,, Es:,,Jā.,, Amanda sadusmojās un teica,ka pastastīšot tad,kad būsu skolā!Ok!
Īsumā šāds izskatījās mans rīts.Un tagad,man gribās tēju,jo man sap kakls,ou FUCK!


Nu karocēē esmu slima bet rītā 85% būšu skolā!
Sveicieni tiem pašiem cilvekiem kam vakar.;***
Tūlīt vēl jāieskrien FS jāpaskatas varbūt,kads ir uzdrukājis kādu jautājumu?Tagad vel nelikšu šodienas dziesmu YT linku,jo vel neko neesmu klausījusies,jā parasti no rītiem neklausos mūziku,nu tikai reti,ja vien tikai austiņās xD


Bet bilde gan būs:




Veiksmīgu tev atlikušo dienas daļu!!(:




Olivija.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru