pirmdiena, 2010. gada 22. novembris

22.11.2010

Ch.
Beidzot,beidzot arī es esmu šeit:).Es pat īsti nezinu ar ko lai sāku.Varbūt pastāstīt par to,ka es jūtos ļoti labi laigan interesanti ir tas,ka esmu slima un nezinu vai varēšu tikt rītā uz skolu pie saviem superīgajiem draugiem, esmu parliecinata,ka vini jau tagad ir ļoti noilgojušies pēc manis.
Ceru,ka skolā nebūšu iekavejusi neko tādu kam vairāk nevarēšu tikt līdzi.Zinu,ka Latviešu valodas stundā viņi tagad ņem grūto tēmu ,,Divdabja teiciens,,(tā vismaz skolotaja saka,ka tā ir TIK grūta viela)bet domāju,ka viss būs vislieliskākajā kartībā,jo man taču ir vislabākais draugs uz pasaules,kas par mani rupējas un pilnīgi noteikti palīdzēs grūtā brīdi.
Būtībā tas arī viss.
Centišos katru dienu ierakstīt vismaz 2 blogus bet nezinu kā būs.Jo drīz taču ziemassvetku koncerti kuros man obligāti jābūt,bet noteikti brīdināšu par to kad blogošu un kad nē.
JA JA zinu mans blogs izvertās garšs un bezsakarīgs.Manā prātā tgd ir milzum liela prāta vētra un laikam temperatūra arī ir diezgan augsta,tieši tāpēc rakstu bezsakarīgi,jo gribas tik ļoti visu ierakstīt.

Nu tad līdz vēlākam(: Veiksmīgu jums atlikušo dienas daļu.
Olivija.

2 komentāri: