sestdiena, 2010. gada 4. decembris

Tas pats skaitlis 3!Saprati.

Ch.
Ar ko lai saku?Labi,saksim ar pašu senāko,tas bija ammm,ammm,amm!Pag man jāatcerās;DD
A vo-5diena un 4diena.
4dienā nekas īpašs nenotika,SKOLA,SKOLA,SKOLA.
5dien no rīta pamodos ļoti agri,tas bija ap 6:00,jo man vajadzeja izmazgāt matus utt.
Pēc tam,kad visi jau bija augšā un man bija jau jāiet uz skolu,es atcerejos,ka manam tētim ir Dz/d nu ko jau 35 gadiņi;D Nedomāju,ka viņš būtu ļoti priecīgs,ja uzietu šeit un lasītu par to,ka rakstu par vina vecumu.Aizlaidos uz skolu.Nekā īpaša nebija,kā jau skola.;D
Pēc stundām atcerejāmies ar Amandu,ka mums ir jāaiziet līdz manim,lai paņemtu flešā fonogrammu MĒĢIM.izrādījas,ka ta fonogramma ir ļoti drausmīga,nepaņēmam viņu.Aizgājam uz mēģinājumu,visu no A-Z izmēģinājam,pēc dazam stundam mums bija jāieraksta balsis,bija forši,tagad man uz skatuves būs tikai jāplāta mute;D WUHŪŪ,bet vardi tik un tā jāzin..Pēc mēģinājuma vilkameis pa tumsu mājas.Mēs bijām pārsalušas;DD
Šodien bijām uz hokeju,atkal bija forši.Uzrakstīju īsumā seit spilgtākos notikumus pa šīm 3 dienām.Nerakstu jo man nav laika jāmacas,jālabo savas 5 nesekmīgās...
Tūlīt atbrauks māsīca ar savu draugu un man būs vel jautrāk nekā tagad.(:
FORŠI es jūtos loti labi...
Tagad pa TV3 iet AIZSKALOTAIS;DD


Vakara bilde:


Dziesma(beidzot vajag ielikt arī kadu dziesmiņu):http://www.youtube.com/user/olivijakairova?feature=mhum#p/f/9/7uI5e-Zm8LY

Ā jā uzjauta kko ('':  http://www.formspring.me/olivijakairova

Labu vakaru TEV.. <3


OLIVIJA.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru