trešdiena, 2010. gada 1. decembris

3 dienas nekā?pasules gals.

Labrīt,Labvakar,Labdien vai nu kas jums tur nu kuram ir mošs-RitsVakars;DD
Labi,sakam,vakar biju uz mēģi,uhh gāja lieliski,bet ar to jau viss nesakās,sākas jau viss ar to,ka mēs ar Amandu aizgājam uz kulturas namu paēst,jo vinai negribējās sēdēt skolā TIK(3h) ilgi;DD
Ilgi nedomājam ko pirksim ttad paņemām divas tejas un divas bulcinas.Paēdām,tagad aizejam uz veikalu,vinai sagribējās končas-zvaigznes;DD Nopirkām un tad viņai piezvanīja mamma,un pateica,ka tlt būs vinai pakaļ.Es kā galīgā stulbene domāju ko darīt,jo līdz mēģim bija vel pusstunda.Ok,sazvanīju Loretu,jo vina ir tuvākā draudzene,kas dzīvo mālkalnē,Mareks man panaca pretī,kopa apēdām tas ,,zvaigznes,, kurš vel nav sapratis tās ir končas;DD
Aizgājam līdz Loretai,tagad ieejam Mareka dr.lv un redzam,ka Amanda jau ir online,labi Mareks uzraksta ,,Kāpēc Olīviju padirsi?,, ;DDD
Tad mēs kopā izdomājam,ka varetu Amandu izāzet pateikt,ka es nācu nācu,bet neatnācu;DD
Sanāca ta,ka Amanda noticēja un jau gribēja zvanīt maniem vecākiem pēdejā brīdi es atdzinu,ka tas bija joks;DD
Tā pagāja tā pusstunda,tad mēs-Mareks,es,Loreta,aizgajām uz mēģi.nedziedajam,bet mēģinājam to teatri.5dien mums ir fonogrammas ieraksts takā AMANDA,ja tu šo lasi atceresies,ka tev obligati jabūt.

Nu tā pagāja vakardiena,par pārējam dienām nav ko rakstīt,jo visas dienas pagaja skolā ar mācībam nav nekas īpašs.
Nu tā man te iet.Un kā tev?Labi?Man prieks!<3 bu4a.

Bilde no Amandas,man liekas kad šo viņa bildēja tad Vadims vai Dailis vinu pagrūda un bilde sabojājas;DD
Bet nu bildēts klases st. beigās.
Un teksts arī no vinas un man galvā bija vinas pižiks;DD

Olivija. 17:24


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru