svētdiena, 2010. gada 19. decembris

Decembra Augusts.

Ch.
3 nedēļas....
Tu neticesi,šajās 3 nedēļās ir tik daudz kas noticis!
Es neuzskaitīsu visu,bet izstastīšu pasu interesantāko(:
Ttd saksim ar mūsu skolas koncertlekcijām!
No rīta ar Amandu satikāmies skolā un gajām uz socialo zinību stundu,protams visai klasei bija jāierodas uz šo stundu,bet bija tikai kādi 14 cilveki,bet mēs esam 19.
Nākamā bija LV un uz to,gan neviens neuzdrošinājās kavēt.LV stunda noriteja mierīgi[kā vnm xD]
Tad ir Fizika,visi kala plānus par to,lai visa klase basto,jo ja visa klase tad nekādi ,,sūdi,, nebūs,es sākumā nepiekritu,jo man fizika ir nesekmgīa un es apsoliju skolotajai atnakt uz stundu un uzrakstīt vienu kontroldarbu(:
Visi baigi gribēja bastot,bet pēc tam pus klase aizgaja uz stundu tai skaitā arī es!
Pasēdējam tur 20 minūtes,tajās 20 minūtēs,es uzrakstīju kontroldarbu un gajam visi ģerbties,lai varētu iet uz staciju,jo mums vilciens ir 10:35 [lkm]
Aizbraucam forši.Bija jautri,smejamies utt.
Bet,kad mēs ar Amandu uzzinājam,ka būs doma baznīcā un kad bijam jau iekšā sapratam,ka koncertu mēs neredzēsim,skaņa bija drausmīga visu laiku bija atbalss.Bija Andris Erglis,neteikšu,ka biju baigajā sajūsmā par vinu,neko nevarēju normāli dzirdet,jo kā jau mineju bija atbalss.
Tagad,es rakstu svētdienā 11:52 un jūtos baigi labi pēc vakardienas.
Vakardienu neaizmirsīšu nekad.... Kpc?Lasi.
Dabūjām biļetes uz Amber night club.
Tiešām domāju,ka būs jautri,varēs izdejoties,bet pārsvarā šitas pasakums bija domats mazajiem nu jā 9gadīgiem un beigās mums ar Amandu gribejās kko uzdzert xDD
Aizgajam apsēdāmies,vina pasūtija sprite,es toniku[mans mīļākais dzeriens xD]
Pec dažām minutēm pie mums piesēdās čalīši un sākam sarunaties,bet tad viniem bija jabrauc prom!!
Bija jautri!Nenožēloju,ka aizbraucu uz turieni.Pēc ta visa mēs aizbraucam pie Amandas uz LIELVĀRDI un tur bijam līdz 20:30 cik atceros?
DIENA BIJA IZDEVUSIES UZ 100%


^^OLIVIJA. 11:56-19 decembrī!

Apmēram šadi izskatās manā pratā-dažādas domas pa galvu!!!!!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru